Himmelriket




Bröllops huset: 757 Renming road Shanghai 




Bröllop Bröllop Bröllop



För alla som känner mig så kommer det inte som en överraskning att jag alltid gillat allt som har med bröllop att göra. En liten dröm om att bli bröllopskoordinator ligger och gror sedan många år.. någon dag kanske, kanske.

I vilket fall… gjorde jag något otroligt roligt igår, jag fick följa med en vän när hon provade sin brudklänning. Hon låter sig sy upp en helt egen brudklänning för sitt bröllop hemma i Sverige under sen sommaren.  Vacker var hon och ännu vackrare kommer hon bli när den är helt färdig..





  


 

 

Vi fortsätter idag med bröllopstema.. det är nämligen bröllops mässa här i Shanghai just nu. Vem vet om det är något att se men vi måste ju chansa. Så nu ska jag snart ta mig iväg på mer bröllopsinspiration…

 

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser fram emot inbjudan till ert bröllop ;) Men se till att gifta er i Sverige så man har råd att komma :D Kram på dig!

2011-02-25 @ 11:12:37
URL: http://animenone82.blogspot.com
Postat av: Lotta

Förstår att du trivdes "som fisken i vatten"! =0) Vilket fantastiskt paradis!



Kram

2011-02-25 @ 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0