Poolen...



Lyx...


I vårt compound som vi nu bor i finns ett fantastiskt fint klubb hus. Viktigast är ju såklart gymmet men också poolen. Linus som är gammal simmare har nog längtar extra mycket efter poolen, tyvärr kom inte badbyxorna med i packningen och några nya har inte hunnits införskaffats.

Jag kunde dock inte invänta detta inköp längre så igår tog jag mig en premiär tur i bassängen, medan Linus fick ta gymmet!  Det var så skönt…   

Detta är verkligen lyx att ha på gården, vardagen blir lite lättare och man känner att träningen hinns med på ett annat sätt när det inte är någon transportsträcka.



Här kan jag bjuda på några bilder av gymmet och poolen vi tog i oktober när vi var på lägenhetsjakt...






 


Gymmet är godkänt till och med av Linus..  (tillräckligt med vikter finns). 





Jag tror den är ca 25 meter och är prefekt för motions simning. Jag han inte kolla ordentligt i går men jag tor det var en bubbelpool i hörnet också.



Kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Såå underbart lyxigt att ha tillgång till en inomhus pool i samma hus som man bor! Själv skulle jag GÄRNA ta en simtur där VARJE DAG! <3

Kram

2011-02-13 @ 11:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0