Solen skiner..

 

Igår vaknade jag upp av att solen sken rakt in genom fönstret, det fick bli vår jacka och solglasögon när jag begav mig iväg.  Solen värmde upp hela Shanghai och det var vårkänslor i luften. Månadslunchen ägde rum på AMYs Restaurant, en kinesisk restaurang. 35 stycken glada svenska tjejer åt och pratade medan vi åt den kinesiska maten som var helt okey.








AMYs restaurang ligger precis mitt emot pärlmarknaden (Hongqiao international Pearl City, Hongmei Road Changning District Shangahi) så efter lunchen gick vi över för att införskaffa oss lite nya pärlor.

Jag köpte pärlor så jag ska göra ett halsband som är i tre rader med tre olika stora pärlrader!





Lagom till Linus slutade jobba möttes vi åter igen upp vid IKEA för att köpa nya möbler till sovrummet. Denna gång får det bli vit i stället för de svart möblerna vi köpte förre gången. Det var vårt andra alternativ redan förra gången vi handla, så det känns okey som alternativ nu när det svart inte gick. Nu blir det helvit, med inslag av grått tror jag. Det mesta är från IKEAs serie Hemnes. På fredag kommer leveransen och på söndag blir det montering.



 







Denna avdelning känner vi oss ganska hemma på nu....

 hemleverans.. montering... återköp...




Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0