Coffee morning



SEA- Shanghai Expatriate Association



För att bli medlem i SEA måste du ha foreign-passport, SEA har över 50 olika nationaliteter representerade. SEA erbjuder olika aktiviteter samt ger ut en tidning med artiklar, tips och aktiviteter osv.

Idag tog jag mig till ”coffee morning med SEA” med möjlighet för registrering, tänkte det kunde var kul att se vad denna förening kan erbjuda.

 --------------------------------------------------------



Denna vecka är fullspäckad med go bitar.. förutom alla roliga aktiviteter som rullar på vecka efter vecka ska jag på…


Shanghai fashon week 2011



Onsdag blir det modevisning!  









På lördag blir det…


Balett!



Jag ska gå och titta på SvansjönShanghai City Theatre.







Kram



Kommentarer
Postat av: Agbeta Rüdeberg

Hej Martina!

Vilket härligt liv du fått. Måste vara fantastiskt att få bo i Shanghai en period i livet. Så mycket kul du redan hittills fått vara med om. Läser din blogg och tycker det är så kul att få hänga med er.

Ha det bra!

Kram Agneta

2011-03-14 @ 15:37:50
Postat av: Lotta



Vilken vecka, det låter fantastiskt spännande!



Kram

2011-03-14 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0