En budda kanske?






Idag på morgonen gav jag mig iväg ganska skapligt för att leta upp Dongtai Lus Antikmarknad som ligger nästan precis där vi bor. Ett par gators promenad och jag var framme.

 

Dongtai Road Antik Market,

detta är en utomhusmarknad med massvis med stånd utspridda över både Dongtai Road och Liuhe Road. Här säljer de antika objekt, minnessaker från Mao,  keramik, gamla affischer, statyer, klockor, tavlor och en mängd andra objekt. Här kan man hitta perfekta Shanghai souvenirer.






Mina inköp: 
En present samt…





 

Ett Majhongspel




Kram



Kommentarer
Postat av: Lotta



Där skulle man lätt kunna tänka sig promenera runt läääänge ;0) Så mycket spännande saker att kika på!

Kram

2011-03-12 @ 10:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0