Helgen





 Middag på KABB i Xintiandi, Drinkar på VELVET  






Fredagen blev en trevlig kväll med middag och utgång på Velvet. Dock kanske lite för trevlig då lördagen gick åt till att kolla på film i sängen. Men så kan det vara ibland. Fram åt kvällen var det bara att pallra sig upp för då hade jag Balett inbokat på schemat,  Svansjön! Måste säga att jag blev positivt överraskad, balett var otroligt fascinerande att kolla på.  VACKERT...Vilket jobb det ligger bakom denna dans, imponerande!
Jag tyckte om det!!








Applåder…



Efter baletten kastade jag mig hem i en taxi för att hemma fanns Linus igen efter två veckor i Sverige. Så idag har vi mest tagit igen all tid och passat på att umgås. Inte nog med att det är härligt att ha sambon hemma igen var resväskan full av presenter och saker från inköpslistan.

 

Kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0