Lugn lördag


Sovrum



 





Gardinerna är på plats, de ny kuddarna är på plats.. men mina nya "tassle" måste få en krok att hängas fast på...




Idag skulle vi åka och köpa mobiltelefon till Linus men affären var helt plötsligt igenbommad och vi hade inte lust att åka vidare då vi hade andra planer för dagen. Vi hade tänkt att ta oss till blommarknaden, men först lunch på Element fresh. De har verkligen goda sallader, en ny favorit restaurang tror jag bestämt.   

 



Tanken var att handla ett tar ljuslyktor eller vad man ska kalla dem. Jag såg dem för någon vecka sedan när jag var där och tänkte att vi kunde slå till på dem idag. Affären har så mycket fint.. den är lite som en SIA butik.

  

 



Lite blommor var vi ju också tvungna att köpa nu när vi ändå var där..  Papegojblommor!


Ikväll blir det hemmamys.. Linus åker till Sverige i morgonbitti.


Kram



Kommentarer
Postat av: Lotta



Jättesnyggt!



Kram

2011-03-05 @ 13:10:19
Postat av: sara

så fint ni börjar få det!!! Även min sambo är i Sverige så nu är vi två gräsänkor på 21a våningen :-)

2011-03-06 @ 13:41:41
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0