Kinamat




I lördags var lunchen på vår utflykt en sann upplevelse. Totalt var det 20 stycken rätter som serverades. Hur många som var ätbara beror nog på vem man frågar. Även om vissa rätter till en början kan se okey ut måste jag säga att smaken var trist eller konstig. Majsen är mjölig, fisken smakar lera, allt smakar buljong …. . Slutsats, jag är glad att jag hade ett äpple med mig :)




Jellyfish = Manet.. .







Det var inte bara jag som var kräsen när det kom till maten vid vårat bord, så här såg bordet ut när vi lämnade restaurangen.  Vid borden där enbart kineserna suttit var det betydligt mindre mat kvar!



Kram




Kommentarer
Postat av: Malin

En häftig uppölevelse iaf:)

2011-05-25 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0