Tandläkarbesök nummer tre…


 

Idag var det dax att sätta in inlägget i tanden. Ingen guldtand ! I tre veckor har jag en gång i veckan varit hos tandläkaren. Än så länge är jag 6000 kr fattigare,  precis lagom till semestern.. bra timing! Idag fick jag också en bettskena eller vad det heter, den skall vara på så mycket som möjligt. På natten kan jag väl ha den,  men tillexempel alltid när jag tränar. Nja…. Jag kan nog inte få till den där tuffa boxnings looken :)

Nu får vi se hur det känns den kommande veckan med tanden. Nästa vecka ska jag till tandläkaren igen, och då hoppas jag att jag inte haft så ont som jag haft denna vecka.  

 


 Uppmuntringspresent från söta Kristin.  




                                  

   Kram


Kommentarer
Postat av: marita

hej martina

jag har bett skena men bara på natten

o bara på de stora fram tänderna i överkäken

gå inte med nera

kram på er marita

2011-11-25 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0