FREDAG



Tidigt i morse (fredag) vinkade vi hej då till vårat besök som varit hos oss i en vecka. Det är Linus mamma Marita med sambo Raimo som varit och hälsat på.  Det är så kul att få visa lite av vårat liv här i Shanghai även om man inte kan få in allt på en veckas besök.  Men jag måste säga att vi har verkligen hunnit med mycket.

Hinner jag, lägger jag ut ett inlägg om veckan imorgon. Har lite att fixa i morgon för på söndag åker vi till Vietnam. Så det är kanske hög tid att boka hotell och bestämma vad vi vill göra…. Flyget går till Hanoi-  så långt har vi kommit i våra bokningar.



Dagen…






Efter att jag sagt hejdå till besöket var det dags att spela mahjong! Sedan tog vi lunch på URBAN SOUP KITCHEN  som bara ligger runt hörnet där vi bor.  Sedan var det bara att hoppa in i en taxi för en eftermiddag på Frangipani. Manikyr och pedikyr måste ju fixas innan semestern. Mysigt då jag fick eftermiddagen med min favoritKristin! Vi lyxade till det (det är ju faktiskt fredag) och tog ett glas vin… gött!!!!





Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0