Shopping

 

Helgen passerar så fort...

 

Helgen började för mig  med team- middag i fredagskväll, men här i kina är det ingen aktivitet som pågår till sena natten inte.. När maten är slut efter lite lekar går man helt enkelt ofta bara hem. Till maten drack vi vatten och juice ;) Då klockan inte var så mycket efter avslutad middag kunde jag fortsätta kvällen hos goda vänner i stället, då med ett glas vin! Perfekt start på helgen!  

 

Denna helg har det blivit lite shopping och massa hemmamys!! Till min stora glädje hittade jag skor i min storlek på Marks & Spencer. Två par vinterskor slog jag till på när jag ändå var där. Skor i storlek 40-41 är annars i stort sätt omöjligt att hitta här i Shanghai!!

 

Kram

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0