Tiden springer iväg…

 
 

 

Vad har hänt? Vad har vi gjort?

Tiden springer i iväg, bloggen har hamnat i skuggan av en massa andra roliga aktiviteter och blivit bortprioriterad ett tag. Så vad har vi gjort… såklart en massa roliga saker men den största anledningen till att tiden inte räckt till, till bloggen, är att jag nu mera kan kalla mig själv för en hårt arbetande kvinna igen. Den 23 oktober började jag jobba heltid på IKEA. Jag arbetar som Interior Design (inredare) för IKEA Baochan store som öppnar i augusti i Shanghai. Det är alltså ett till nytt IKEA varuhus som är påväg att öppna och där ska jag senare hålla till. Nu jobbar jag och mitt team i Xujiahui varuhuset vilket är samma location som Linus. Supermysigt att kunna hoppa in i taxin tillsammans på morgonen och åka till jobbet (vi jobbar dock inte i samma byggnad). Jag är otroligt glad över att nu få testa något nytt och att dessutom få chansen att arbeta med ett av mina stora intressen inredning, det är helt fantastiskt!!! Min kreativa och estetiska sida får nu chansen att blomma ut ordentligt!

 

Oktober… november…. december...

- Jobbade mina sista lektioner på svenska skolan

- Besök av Linus Pappa och Kerstin

- Började jobba på IKEA

- Hösten kom!

 - Designmässa, 100% design

- Resa till Moganshan, som bara måste få ett eget inlägg här i bloggen, vilken upplevelse!!!

..

- Vintern kom!

- Middagar med vänner

- JLo konsert, otroligt bra!!! R&B / dance recording star Jennifer Lopez plays Shanghai for the very first time on her Dance Again 2012 World Tour.

- Gourmémiddag

 
- Adventsmys
.............................................

Linus har varit en sväng i Australien och han han med en dag på Manly beach där han låg och solade i 30 graders värme… Vissa har det bra :)

 

Bättre uppdatering på bloggen utlovas i fortsättningen...  :)

 Kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh så roligt med nya inlägg i bloggen!
Stort GRATTIS till nya jobbet!
Kram

2012-12-09 @ 23:10:33
Postat av: Anonym

hej Martina vilken tur att du har vaknat igen. gud vad jag har saknta din blogg o alla fina bilder kram på er båda

2012-12-12 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0