Instagram

 
 
Ni kommer väl ihåg att ni kan följa mig på instagram?
Ni hittar mig under namnet : destinationshanghai
 
 
Bloggen ska ju såklart leva vidare men av någon anledning fungerar den inte som den ska, bilder och text hoppar omkring, byter plats och text försvinner och ändrar sig... Under den senaste månaden har jag försökt publicera inlägg men det har strulat varje gång och jag har helt enkelt inte orkat lägga energin här när inget fungerat... Ser inläggen konstiga ut, text och bilder huller om buller vet ni nu varför... Jag hoppas det löser sig snart...
 
Men om ni är sugna på att bli uppdaterade oftare om mitt Shanghai liv följ mig på instagram där jag mer eller mindre lägger ut bilder varje dag! 
 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0