Fredag



Mahjongen idag spelades i ett hus som ligger i samma compound som vi bor i. Det är jättekul och spännande att se hur lika/olika de olika lägenheterna är. Kändes kul att se en lägenhet som är färdiginredd till skillnad från våran som fortfarande har MYCKET kvar innan den är färdig. Men fint ska det bli tillslut och det är verkligen kul att få inreda själva.

Idag var jag också och hämtade våra gardiner till sovrummet på gardinmarkanden. Nu är de upphängda och alla kartonger är slängda (vi har haft Ikea kartongerna från våra möbler i fönstret för att få bort ljuset, glamoröst!!) Gardinerna blev som jag hade tänkt mig, i rätt längd och allt. Köpte lite kuddar och två ”Tassle” också..  måste ju nästan visa dem i morgon..

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu är jag ju nyfiken på vad det här "tassle" är för något. Eller vad som beskrivs alltså. Har aldrig hört ordet förut :)

Ha en fin fredagkväll!

Kram!

2011-03-04 @ 15:19:19
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0