Naglar



På förmiddagen visade solen sig från sin bästa sida.. riktigt skönt väder att promenera runt i. Det fick bli en tur med målet att fixa naglarna. Hittade på något forum att en kedja som heter Frangipani skulle vara bra. Det ska finnas tre stycken i Shangahi, jag hittade tillslut Frangipani på 204 Xinle Rd.

Satsade på en French Manicre idag.. var otroligt skönt att bara sitta, slappna av och bli ompysslad . Håller färgen, går jag nog tillbaka.




På vägen hem passade jag på att gå i lite affärer (Shannxis road)…  helt sjukt vad fina inredningsaffärer det finns. Man kommer på sig själv gå och små le över allt fint..    JAG VILL HA EN LÄGENHET NU!  

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0