Tavlor...







Stor del av dagen spenderade jag gåendes… vilket var underbart då solen värme enormt igår!!

Nästa projekt här hemma är att vi måste ha lite på väggarna. Efter lite inspiration har jag kommit på en klockren tavla för oss här hemma. Det blir en STOR svart vit tavla lite åt pop art hållet. Motivet får ni gissa så länge.

Igår hittade jag i alla fall en konstnärsgata där jag hittade en tjej som kan tänka sig att måla denna tavla åt oss. Så nu ska jag bara få fram bilden och gå tillbaka så kan hon sätt igång. Jag är lite sugen på att göra flera samtidigt så om jag kommer på något motiv snart blir det fler beställningar.



 





Här kan man beställa och köpa tavlor i de flesta stilar!!
 Och ja vi är ju Kina...  så kopior på kända tavlor är vanligt förekommande!






De är duktiga !!!

Jag sprang även runt i olika varuhus och kolla möbler. Det är verkligen imponerande vilka stilar det finns här. Från super guld (bländande guld) till mörkt, modernt, romantiskt osv. men det mesta är ju bara för mycket av allt !!!

Tack för att IKEA finns när det kommer till vissa möbler!




Kram



Kommentarer
Postat av: mita

här hemma ha de kommit mycke snö...

2011-03-18 @ 11:32:14
Postat av: Caroline

Dit skulle jag också vilja gå! Älskar att kolla tavlor. Skulle jag kunna få adressen hit så hade du varit hemskt gullig! Kram



P.s. Vi såg Svansjön igår och det var riktigt kul att se den live! D.s.

2011-03-19 @ 03:54:39
URL: http://carolinedahl830514.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0