Alla hjärtans dag



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Ensam på Alla hjärtans dag



Som den hemmafru jag är tänkte jag vara duktig och överraska med att planera inför en mysig alla hjärtans dag förra veckan. Men det var ju tur att jag inte han boka för det visade sig att jag skulle vara själv. Linus har åkt iväg med jobbet i tre dagar, så det blir till att fira alla hjärtans dag utan varandra.

 

Men de tre dagarna går nog fort jag har en heldel in planerat… i morgon till exempel börjar min TCM (Traditionell Kinesisk Medicin) kurs.  Det blir spännande att se vad kursen har att erbjuda… jag får återkomma i morgon.

 




En liten kärleksförklaring till Shanghai kan ju passa idag!





Nu ska jag ta mig ner till poolen för dagens träningspass!




 

Kram


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Kram på Alla Hjärtans Dag från Gunnel o Dag

2011-02-14 @ 08:37:40
Postat av: Pernilla

Kram från Motala på alla hjärtansdag!

2011-02-14 @ 18:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0