Underbara Shanghai…








Idag har Shanghai och livet visat sig på sin bästa sida på många sätt. Vädret har varit toppen,
15 grader och sol, promenad i bara kortärmat.








Möte upp Linda på en lunch på Element fresh (Huaihai zhong lu1376). Jag åt en Super god Teriyaki chicken and pineapple sallad. Kaffe på maten och jag var redo att gå och fixa naglarna på Frangipani. Valde en lila färg idag, men som tyvärr var slut så det blev barbie rosa..  efter en timme i soffan hos Frangipani med nagelfix promenerade jag hem..  







På hem vägen han jag med att slinka in och hitta en vit bomulls tunika, perfekt nu när det börjar bli varmare. 


 Lovely Shanghai….










  





Kram 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

jättekul att läsa din blogg om vardagslivet i Shanghai, är antagligen på väg dit framåt hösten och samlar nu på tips och trevliga ställen att besöka - tack!

2011-02-23 @ 12:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0