Kreativ!








Gör din egen ask/ låda!



 

Vi var ett gäng på 7 personer som fick chansen att lära oss hur man gör egna askar.





Fika

Pyssel

Lunch

Pyssel


TADA...... ett antal timmar senare..........





Mönster och färg på tyget fick vi välja själva!


  

(två askar saknas på bilden)


Fina va... kan Ni gissa vilken som är min?














DEN HÄR!








Det känns verkligen som om Shanghai har gett mig en chans att ta till vara på min kreativa sida igen, kul! Sen när hade man tid att lägga en hel dag på att göra en låda.. LYX.




OBS. där kom min första tassle    :)


Kram




Kommentarer
Postat av: Malin

Det är lyx att ha tid... Själv har jag lov nu det är inte illa det heller:)

2011-02-21 @ 17:53:44
Postat av: Lotta

Va' roligt! Jättefin ask! =0)

Kram

2011-02-21 @ 23:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0