Vad säger ni ska vi slå till?











Idag har det varit några här för vi behöver gardiner. Jag är lite trött på att bli väckt av solen varje morgon.

De kom och hade med sig en massa tygkataloger med allt man kan tänka sig. De måttar och syr sedan upp efter önskemål. Tydligen valde jag dyra tyger för kan ni gissa vad det kostade med gardiner för två rum.  

Strax över 7000kr… man skulle ju kunna tro det var guld i dem. Det visade sig att de inte ens hade  tagit med sig de lite billigare tygerna. Tack för den!

Nu vill jag tillägga att vi inte har några överdrivet stora fönster, eller avancerade önskemål. Vita gardiner i vardagsrummet och mörkgrå i sovrummet! Plan and simpel…

 

Köpte vi dem? Nej, roligare saker kan jag köpa för de pengarna.

 

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0