Fredag

 

På schemat stod det Pärlkurs, premiär för mig med aktivitet anordnad av svenska klubben. Det var ett härligt gäng som tillsammans lärde oss knyta riktigt fina armband. Nu hoppas jag bara jag kommer ihåg hur man gjorde, för nu vill jag göra fler.
Det är kul att vara kreativ!



 


 

(Glömde vist att ta kort på det färdiga resultatet)   



Efter kursen gick jag till Ikea för att möta upp Linus som inte hade mycket kvar av sin arbetsdag. Medan jag vänta tog jag mig en tur på Ikea igen.

Kvällens middag intogs på pho buo no 1,vietnamese cuisine!

Linus överraskade med två avsnitt av solsidan, jag skrattade mig genom båda avsnitten. De har verkligen lyckats, är det någon som inte tycker den är bra?  

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0