Lördag



Härlig Shanghaihelg.. många saker stod inplanerat på schemat.

 

 Jag möte upp Sara U för shopping på lördagen.  Anslöt sig gjorde också Pernilla för att få shoppa loss ”lite”. Vi spenderade några väl utnyttjade timmar innan vi åkte hem för att ladda batterierna inför kvällen.  Lördagsdrinken skulle intas på KAKADU australian food and drink (8 Jianguo Xi Lu).  Efter något glas vin blev det middag på samma ställe, helt okey mat serverades.







Vår mysiga lilla bordskompis!



Tyvärr tog sig Sara hem efter middagen, men Pernilla och jag var sugna på något nytt så vi begav oss vidare till det rekommenderade stället Sashas restaurant and bar (11 Dong Ping Rd). Här blev det en pina colada, och prat med ställets manager som var svensk. Han gav oss också en guidad tuor runt stället, här kommer man nog hänga på sommaren.

Efter ett litet äventyr runt i taxi samt promenad hamnade vi till sist i Xintiandi på Villa du Lac, här smaskade vi på en super drink.. lovely..






Black Forest Mojito....



Sammanfattning, Toppen kväll!



Världen är liten.. på lördagsdrinken träffade jag Björn, en kille som gått på samma skola som jag i Skogstorp!!


Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Häftigt att springa på nån som gått på skogstorp:)



kolla mailen!!

2011-01-24 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0