Vardag


På förmiddagarna här har jag gått till närmsta Starbucks för att drick mitt kaffe, men idag tänkte jag det kunde vara skönt att ha lite kaffe hemma också.   Ett alternativ även om det är kul att sitta och titta på människor och läsa mina svenska tidningar (hoppas de räcker ett tag till)











Här förbereder sig Kina för nyår..   Kaninens år är det som börjar.  I affären kan man köpa diverse dekorationer inför nyår.
På IKEA finns det röda rislampor med gula kaniner... nice...



Sen var det dags att ta tag i tvättandet, inte helt lätt att hitta tvättmedel.
Sköljmedel, gick jag helt enkelt på märke. Comfort.. 
Sedan är det ju bara att testa sig fram…






Ikväll väntar middag med Linus, hans kollega samt en kollega till henne…  


Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Uups, den tvättmaskinmenyn var inte lätt att tolka! =0)Hur gick det?

2011-01-10 @ 16:34:11
Postat av: Malin

Inte avis på att försöka hitta rätt program på tvättmaskinen:)

2011-01-10 @ 18:34:28
Postat av: Linda

va´snygg du är när du dricker kaffe! det skulle kunna vara en reklam för nescafe!

2011-01-12 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0