Snart påväg till flygplatsen..



Taxi hit.. taxi dit...



Så var det dags att lämna Shanghai för några veckor, lite ångestladdat. Trivs så bra här och kommer sakna vissa saker ganska mycket tror jag nog…


De sista dagarna har verkligen varit fixardagar, marknad efter marknad. Det gäller ju dessutom att njut av all Shanghailyx, så det är fötter och det är naglar som har fixats. En massage är ju ett måste att hinna med :)





Så har det ju packats, herregud det är ju jättesvårt. Här har det varit så varmt de sista månaderna så tröja, eller sjal har inte varit aktuellt på länge. Men hemma vet man ju att vädret kan variera, och kvällarna är ju sällan jättevarma.   Tung blir väskan …  om ett par timmar drar jag mig mot flygplatsen! 




Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen tillbaka! Vi ses imorgon!

2011-07-18 @ 10:48:27
Postat av: Julia

Vilken kul blogg att läsa! Flyttar till Shanghai om en månad för att plugga ett halvår, ska bli så grymt kul så nu slukar jag så mga bloggar om shanghai som jag kan :) Jag har hört så himla mkt olika, är det dyrt att hyra lägenhet i Shanghai, om man vill bo i centrum 2 personer? Vad kan man räkna med på ett ungefär?

2011-07-20 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0