CHANEL

 

 










Idag var jag på utställning på Museum of Contemporary Art , som ligger inne i People’s Park.

Där visades: CULTURE CHANEL

 Utställningen börjar lida mot sitt slut (Jan. 15 , 2011 - Mar. 14 , 2011) så idag passade jag och Kristin på så vi inte skulle missa den.


Tyvärr var det inte mycket att se eller läsa om de få kreationer som fanns. Några klädskapelser, smycken osv men inte mycket mer fanns det att lägga ögonen på. Jag hade nog önskat mig mer ögongodis faktiskt. Kul var ialla fall filmvisningen de hade i ett av rummen med tv reklamen om parfymen Chanel no.5. här kunde man följa tidens gång genom reklamen… kul!



  

 


Känner ni igen någon?





 

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, visst var det lite av en besvikelse! Jag är ett enormt fan av Coco Chanel och hade sett fram emot mer spännande kreationer och mer mode! Men, reklamfilmerna var höjdpunkten! :)

2011-03-03 @ 13:26:35
URL: http://carolinedahl830514.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0