Tisdag...


Så var det tisdag och kurs står på schemat..


Kanske hade dagen kunnat starta på ett bättre sätt.. en taxi resa som skulle ha tagit 25 minuter blev en taxi resa på 1,5 timme..  vilket resulterade i att jag kom SENT till min TCM kurs. Pinsamt och frustrerande… taxi chauffören blandade ihop siffror och tog fel på riktningen på gatorna ett par gånger..

 

 Men men så kan det vara..


Kursen är i alla fall kul och man får sig en tankeställare varje gång och nya idéer hur olika vi människor är och fungerar. Efter kursen blev det lunch på MiThai modern thai (195  AnFuLu). Fin miljö och god mat.



  


Gårdagen på gardinmarkanden resulterade i ett överkast samt ett par gardiner till sovrummet.. nu börjar det lika något iallafall. De nya möblerna är monterade och snart flyttar Linus kläder in i garderoben… 








Bredvid garderoberna ska en byrå stå som jag kollade in i dag. Ska ta lite mått här hemma och sedan bege mig tillbaka och göra en beställning.  Eventuellt ska jag göra flera skåp på samma ställe.. vi ska ha två till vardagsrummet också.. kanske ska man börja med en för att se hur de blir..


Kram


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej, vad spännande med gardinmarknad, vart ligger den? Jag har precis flyttat till Shanghai, och behöver piffa min lgh :-)

2011-03-01 @ 14:55:41
Postat av: Malin

Efterlyser fler bilder på lägenheten!!!

2011-03-01 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0