Sommar fint



 




Eftermiddagen igår spenderade jag på Pärlmarkanden i jakt på bröllopssmycken till en kompis. Men det är svårt att komma hem tomhänt ifrån detta himmelrike. Det finns så mycket fint att det gäller att hålla i plånboken så det inte ekar allt för tomt när man åker hem. Bröllopssmycken hittade vi (mycket fina), samt ett par stycken örhängen till mig själv också… och något halsband och armband :)








Ett snabbesök på blomstermarknaden blev det precis innan stängning.. Problemet är ju bara att man inte kan få med sig så mycket hem så det får bli ett besök till innom snar framtid. Då ska jag också beställa ett smyckesskåp till mitt sminkrum!


kram


Kommentarer
Postat av: Anders

Hejsan,



tipsade våra läsare om din trevliga blogg häromdagen :)



http://www.seatfinder.se/blogg/2011/05/16/tips-svenska-resbloggare-i-varlden/

2011-05-18 @ 10:01:22
URL: http://www.seatfinder.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0