JOBBA





Denna vecka har varit extra spännande…


I tisdags började jag jobba här i Shanghai. Jag kommer att jobba på tisdagar och onsdagar på svenska skolan. Här i Shanghai går de svenska barnen i internationella skolor på dagarna och har bara en lektion i veckan med svenska skolan. En dag i veckan i 1,5 timme har de lektion efter deras ordinarie skola. Jag har två olika klasser (förskoleklassen och en etta) som jag ska undervisa, en på Pudong sidan och en i Puxi sidan
 (två olika stadsdelar i Shanghai ).

Nu har jag alltså haft två lektioner och det var otroligt kul. Så spännande att träffa barn och få börja tänka, planera och få lära ut igen.  

Ser fram emot en spännande höst!!!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0