Så välkommet



25 grader och sol…


Kram


Kommentarer
Postat av: Emma [www.emmasutsida.se]

Hej Martina,



Det låter toppen med tanke på att jag ska till Shanghai nästa vecka :)



Jag gillar verkligen din blogg! Har inte varit inne på ett tag, saknar SH så mycket när jag läser för många SH bloggar :) haha, men nu ska jag snart dit och då vill jag ha all inspiration jag kan få. Din blogg är toppenbra om man kan stan lite och vill ha de där riktiga "inside" tipsen. Jag har skrivit upp massor av saker som jag aldrig hunnit se, från dina tips. Även annars med såklart, fortsätt så!



Tack för en bra blogg och njut våren i fina Shanghai!



kram //Emma

2012-03-28 @ 07:29:54
URL: http://www.emmasutsida.se
Postat av: marita

hej på er båda

jättehärlga bilder du alltid visar

hoppas att det var varmt här oxå

plus 5 idag men sol iaf

kram på er Marita

2012-03-29 @ 07:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0