Mamma och Pappa

 

Nu har de åkt hem till Sverige igen…

 

Under två veckor har vi haft turen att guida runt min kära mamma och pappa här i Shanghai. Massor av kul har vi hunnit med även om både Linus och jag varit tvungna att klämma in jobbardagar under besöket. Det har varit två intensiva veckor med massor av upplevelser, och det är jättekul att mamma och pappa verkar gilla vår fantastiska stad !!!!

Jag får slänga ut lite inlägg om besöket lite pö om pö……

 

 

MAMMA OCH PAPPA Tack för er vistelse!!!!

LOVE

 

 

kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kära Martina och Linus!
Det är vi som ska tacka!
Ni har verkligen varit det perfekta värdparet och vi har fått uppleva ett fantastiskt äventyr i Kina, MED ER och TACK VARE ER!
Shanghai är en underbar stad med så många kontraster! Så ofattbart stor och med en citypuls som vi upplever andas positivitet och framtidstro!

I gamla delarna av staden hade vi förmånen att få vandra mitt i människors vardagsliv..... "någon tillverkar dumplings och säljer, någon slipar verktyg, kvinnan packar sin cykel proppfull och ger sig iväg, någon säljer flanelltyger, maten lagas, disken diskas, barnen pysslas om och mitt i alltihop sitter någon och tar en tupplur.........."
I parkerna såg vi hur hundratals människor varje morgon bl.a. dansar, spelar, gör Qigong och sjunger, inte för att uppträda inför andra utan för att man själv mår så bra av det! Känner att man har mycket att lära när det gäller att vara i och ta vara på nuet! =0)
Oj så många intryck och minnen vi har med oss hem! Vi är så tacksamma och lyckliga!
TACK för att ni delade med er av er själva, er stad och all er kunskap om ert nya hemland!
Vi har kommit att älska Shanghai!
Kramar till er båda, med massor av kärlek
mamma/Lotta & pappa/Stefan

2013-04-14 @ 12:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0