Jobbuppdrag - Ningbo 3 veckor

 
 
Den 2juni gick bilen från Shanghai till Ningbo för ett jobbuppdrag på tre veckor. Ningbo ska få ett IKEA varuhus!!! Tyvärr var uppbyggnaden av varuhuset försenat, så det var en lerig byggarbetsplats som vi anlände till..
 
 
(Utsikten från mitt rum i Ningbo! Jag bodde i en servicelägenhet.)
 

 
Lerigt var bara förnamnet.... vi som arbetade inne i varuhuset var tvungna att ha skyddshjälm,skor med stålhetta och reflexväst... Så snyggt! Låt mig också tillägga att vi vissa dagar jobbade utan AC i 35 graders värme:) gött! 
 
Låt mig få presentera senaste Ningbomodet:) 
 
 
 
Vi fixade bland annat personalmatsalen! 
 
 
Sista kvällen bjöds jag in till hotpot hemma hos en av mina kollegor....
 
 
 
Hejdas present! 
 
 
 
äntligen hemma i Shanghai igen....
vilket äventyr....
 
 I veckan som kommer öppnar Ningbo sitt varuhus, vi ( jag och mina kollegor) lämnade ningbo ett par veckor innan öppningen då vi just nu inreder baoshan varuhuset i shanghai Istället! 
 
LYCKA TILL NINGBO!
 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0