Hawaii 2013 Waikiki beach

 
Tänkte jag ska försöka dela med mig av vår FANTASTISKA Hawaii resa. Jag har försökt flera gånger att lägga ut bilder man det blir alltid något problem. Text och bilder hamnar inte där jag vill eller lägger dem ..... fruktansvärt irriterande...Nu gör jag ett nytt försök utan att lägga bilder eller text i rätt ordning. Jag lägger istället ut flera inlägg från resan lite i den ordningen som vi upplevde dem.... 
 
Vi var borta i två veckor.. en vecka på ön Oahu och en vecka på Maui. Båda veckorna hade vi bil. Vi bodde på tre olika ställen.
 
 
 
Först.... Waikiki beach, där vi spenderade de första dagarna!
 
Waikiki beach ligger på ön Oahu i området Honolulu. Man kan nog säga att Waikiki beach är den kändaste stranden och staden på Hawaii. Under dagarna här körde vi runt på södra delen av ön samt västra sidan. Det var även här vi passade på att shoppa, besöka Perl harbor samt diamond head crater.
 
 
 
 
 
 
 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0